Επικοινωνία

Όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε πριν την παραγγελία
Είναι ασφαλής η παραγγελία από τον ισότοπο σας;

Ναι. Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας δεν φυλάσσονται στους εξυπηρετητές της εταιρείας. Οι εταιρείες πίστωσης και εκκαθάρισης ελέγχουν λεπτομερώς τις επιχειρήσεις για τις οποίες παρέχουν υπηρεσίες. Η σελίδα πληρωμών προστατεύεται από πιστοποιητικό υψηλής ασφάλειας και το πρωτόκολλο SSL. Όλα τα στοιχεία μεταφέρονται κρυπτογραφημένα χωρίς να αποθηκεύουμε τις πληροφορίες της πιστωτικής σας κάρτας.

Με ποιους τρόπους πληρωμής μπορεί κανείς να αγοράσει στον ιστότοπο σας;

Αγορές στον ιστότοπο μας πραγματοποιούνται μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλους τους τύπους κάρτας ακόμη και κάρτες που δεν έχουν διεθνή ισχύ με εξαίρεση τις πιστωτικές κάρτες σε νομίσματα εκτός ευρώ, τις American Express και το Paypal.

Μπορώ να αγοράσω με δόσεις;

Ο ιστότοπος δεν επιτρέπει πληρωμές με δόσεις. Ακολουθούμε τις διαδικασίες και τους κανονισμούς των ιστοτόπων του εξωτερικού. Εφόσον η επιλογή αυτή δεν προσφέρεται από εταιρείες του εξωτερικού, δεν μπορούμε να την προσφέρουμε ούτε στον ιστότοπο μας.

Χρειάζεται να εγγραφώ στον ιστότοπο προτού παραγγείλω;

Δεν είναι υποχρεωτικό να εγγραφείτε στον ιστότοπο πριν από την αγορά. Μπορείτε πρώτα να βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε και στη συνέχεια να πραγματοποιήσετε την αγορά. Το σύστημα θα σας εγγράψει αυτόματα ως χρήστη χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που εισάγατε κατά την αγορά ως όνομα χρήστη, ενώ ο κωδικός πρόσβασης θα αποσταλεί στην διεύθυνση αυτή μαζί με την βεβαίωση της παραγγελίας, αμέσως μετά την εκτέλεσή της.

Τι περιλαμβάνεται στην τελική τιμή; Οι τιμές σας είναι ίδιες με τις αρχικές τιμές των προϊόντων;

Η τιμή του προϊόντος αποτελείται από το κόστος του προϊόντος + το κόστος της αποστολής (που είναι όμοια με το κόστος προϊόντος και το κόστος αποστολής των αρχικών ιστότοπων μετά την μετατροπή σε ευρώ) + επιπλέον μικρή χρέωση από εμάς, η οποία μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στην εξέλιξη του ιστότοπου και τη βελτίωση της υπηρεσίας μας.

Οι τιμές περιλαμβάνουν και δασμούς;

Οι τιμές στον ιστότοπο δεν περιλαμβάνουν δασμούς όπου αυτοί επιβάλλονται. Δεν εκτελωνίζουμε τα προϊόντα από το τελωνείο για τους χρήστες μας. Αναγνωρίζουμε ότι όλα τα ερωτήματα σχετικά με τους δασμούς σε δέματα που φτάνουν στη χώρα πρέπει να απαντηθούν και έχουμε συγκεντρώσει κάποιες χρήσιμες πληροφορίες για το θέμα για εσάς. Για την Ελλάδα- Για προϊόντα αξίας μεγαλύτερης των 22 ευρώ οι δασμοί υπολογίζονται ως εξής: 24% στην αξία του προϊόντος συν τα ακόλουθα έξοδα αποτίμησης και εισαγωγής του προϊόντος: προϊόντα μέχρι 150 ευρώ αξίας είναι περίπου 15 ευρώ κόστος, από 150 ευρώ μέχρι 500 είναι περίπου 20 ευρώ, από 501 μέχρι 1000 ευρώ είναι 25 ευρώ και πάνω από 1001 περίπου 50 ευρώ. Για την Κύπρο- 18% στην αξία του προϊόντος συν τα τέλη εισαγωγής. Οι υπολογισμοί αυτοί είναι κατά προσέγγιση οπότε καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε και με τα αρμόδια τμήματα της χώρας όπου επιθυμείτε την αποστολή του προϊόντος για να ενημερωθείτε ανάλογα.

Τι θα πρέπει να προσέξω προτού κάνω την παραγγελία μου;

Να έχετε υπόψη σας το ποσοστό θετικών αξιολογήσεων που έχει λάβει ο πωλητής, τον αριθμό πωλήσεων που έχει πραγματοποιήσει, την πολιτική επιστροφής προϊόντων που ακολουθεί και κυρίως: Να διαβάσετε την περιγραφή του προϊόντος, γιατί ό,τι εμφανίζεται στην περιγραφή του προϊόντος, είναι αυτό που ισχύει. Μην βασίζεστε αποκλειστικά στην εικόνα, ενώ σε περίπτωση που απουσιάζουν πληροφορίες στην περιγραφή του προϊόντος μην βγάζετε συμπεράσματα .Σε τέτοιες περιπτώσεις σας συνιστούμε να αναζητήσετε επιπλέον πληροφορίες για το προϊόν σε άλλο πωλητή που περιγράφει λεπτομερώς όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για το προϊόν.

Δεν βρήκα απάντηση στην ερώτηση μου εδώ.

Πατήστε εδώ, για να επικοινωνήσετε με την ομάδα του ιστότοπου μας.

Προβλήματα κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας
Εισήγαγα τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας, αλλά δεν μπόρεσα να ολοκληρώσω την πληρωμή. Γιατί;

Σε περίπτωση που τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας έχουν εισαχθεί ορθά, αλλά το σύστημα δεν επιτρέπει την ολοκλήρωση της πληρωμής, ελέγξτε μήπως η πιστωτική κάρτα μέσω της οποίας προσπαθείτε να πληρώσετε πραγματοποιεί συναλλαγές σε νομίσματα εκτός του ευρώ ή είναι American Express. Οι αγορές στον ιστότοπο με κάρτες τέτοιου τύπου δεν γίνονται αποδεκτές. Σε περίπτωση που η κάρτα που χρησιμοποιείτε δεν ανήκει στις παραπάνω κατηγορίες, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε απευθείας με το πιστωτικό ίδρυμα της κάρτας.

Δεν βρήκα απάντηση στην ερώτησή μου εδώ.

Υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας;Πατήστε εδώ.

Προβλήματα κατόπιν παραγγελίας και πριν από την παραλαβή του προϊόντος
Πραγματοποίησα παραγγελία. Πότε θα λάβω το προϊόν;

Ο μέσος χρόνος παραλαβής προϊόντων από το εξωτερικό κυμαίνεται μεταξύ 3 - 6 εβδομάδων.

Για κάθε προϊόν υπάρχει εκτιμώμενος χρόνος παραλαβής, για τον οποίο μπορείτε να λάβετε πληροφορίες μέσω του προσωπικού σας λογαριασμού στη σελίδα μας. Ο εκτιμώμενος χρόνος παραλαβής θα ανανεώνεται μέσω του μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’ εντός της πρώτης εβδομάδας από την ολοκλήρωση της παραγγελίας

Είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψιν ότι όταν πραγματοποιούνται παραγγελίες από το εξωτερικό ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στην αποστολή. Σε κάθε περίπτωση, εάν το προϊόν δεν έχει παραληφθεί εντός του εκτιμώμενου διαστήματος, ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατόν μέσω του μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’.

Εισήγαγα λάθος διεύθυνση κατά την παραγγελία. Τι πρέπει να κάνω;

Απευθύνετε όλα τα αιτήματα για διόρθωση των στοιχείων της παραγγελίας (όπως διεύθυνση, μέγεθος, χρώμα κτλ) απευθείας στον πωλητή.

Είναι πολύ σημαντικό να το κάνετε σε χρονικό διάστημα κοντινό στην παραγγελία και προτού πραγματοποιηθεί η αποστολή.

Για να το κάνετε, παρακαλούμε μπείτε στο μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’ του ιστότοπου, ο οποίος εμφανίζεται στην πάνω γραμμή της κεντρικής σελίδας, αμέσως μετά την είσοδό σας στον ιστότοπο με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης.

Στο μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’ θα εμφανιστούν όλα τα προϊόντα που έχετε αγοράσει. Δίπλα σε κάθε προϊόν υπάρχει η δυνατότητα να επικοινωνήσετε με τον πωλητή. Κάντε κλικ στην επιλογή αυτή και γράψτε στον πωλητή στα αγγλικά στο παράθυρο που θα ανοίξει.

Πώς ακυρώνουμε μία παραγγελία;

Η ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει μόνο σε διάστημα κοντινό στην παραγγελία και μόνο εάν δεν έχει ήδη αποσταλεί, ενώ η έγκρισή της εξαρτάται πάντα από τον πωλητή.

Είναι υποχρέωση του πελάτη να αποστείλει άμεσα μήνυμα απευθείας στον πωλητή μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στον ιστότοπο ζητώντας του να ακυρώσει την παραγγελία(στα αγγλικά), ενώ παράλληλα πρέπει να ενημερώσει και εμάςεδώ ώστε να ελέγξουμε εάν ο πωλητής αποδέχεται το αίτημα ακύρωσης. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει ακυρωθεί από τον πωλητή, θα λάβετε πλήρη αποζημίωση για το προϊόν.

Δεν μπορείτε να ακυρώσετε παραγγελίες για προϊόντα που οι πωλητές έχουν ήδη αποστείλει.

Που μπορώ να παρακολουθήσω τις παραγγελίες μου;

Για την διευκόλυνση σας δημιουργήσαμε έναν προσωπικό χώρο, όπου μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας. Για να συνδεθείτε με τον προσωπικό σας χώρο, πατήστε ‘Σύνδεση’ στο πάνω δεξί μέρος της κεντρικής σελίδας και εισάγετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό στο ανάλογο παράθυρο.

Αμέσως μετά την εισαγωγή των στοιχείων σας, θα εμφανιστεί στην πάνω σειρά της κεντρικής σελίδας το μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’. Πατώντας το μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’ θα μεταφερθείτε στην σελίδα όπου θα μπορέσετε να δείτε όλα τα προϊόντα που αγοράστηκαν, τους εκτιμώμενους χρόνους παράδοσής τους, τους αριθμούς παρακολούθησης της παραγγελίας για το ταχυδρομείο (σε περίπτωση που οι πωλητές παρέχουν αυτές τις πληροφορίες), την επιλογή να αναφέρετε την αποτυχία παραλαβής του προϊόντος και επιλογές για άλλες δράσεις.

Ο εκτιμώμενος χρόνος παραλαβής έχει παρέλθει και το προϊόν δεν έχει φτάσει. Τι πρέπει να κάνω;

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε σχετικά με προϊόντα των οποίων ο χρόνος παραλαβής έχει παρέλθει και δεν έχουν φτάσει, μπείτε στο μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’ το οποίο βρίσκεται στην πάνω σειρά της κεντρικής σελίδας, αμέσως μετά τη σύνδεσή σας στον ιστότοπο με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης.

Στο μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’ θα εμφανιστούν όλα τα προϊόντα που έχετε αγοράσει. Δίπλα σε κάθε προϊόν εμφανίζεται ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης του και η επιλογή αναφοράς για ‘αποτυχία παραλαβής’. Παρακαλούμε να επιλέξετε την επιλογή αυτή για κάθε προϊόν, ο χρόνος παραλαβής του οποίου παρήλθε, ενώ το προϊόν δεν έχει φτάσει.

Είναι σημαντικό να ξέρετε: Σύμφωνα με τους κανονισμούς των ιστότοπων στο εξωτερικό, τους οποίους και ακολουθούμε, για κάθε παραγγελία που γίνεται μέσω του ιστότοπου, η Προστασία Καταναλωτή ισχύει για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Μπορούμε να βοηθήσουμε σε περιπτώσεις όπου το προϊόν δεν παρελήφθη εγκαίρως, μόνο εάν ισχύει ακόμη η Προστασία Καταναλωτή, γι’ αυτό και σας ζητάμε να μας αναφέρετε την αποτυχία παραλαβής του προϊόντος όσο το δυνατόν συντομότερα μετά το πέρας του εκτιμώμενου χρόνου παραλαβής.

Γιατί δεν βρίσκω την παραγγελία μου στο μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’";

Για να δείτε τις πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία σας στο μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’, συνδεθείτε με τον ιστότοπο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που εισάγατε κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας. Αυτή είναι η διεύθυνση στη οποία εστάλη και η βεβαίωση της παραγγελίας σας.

Είναι σημαντικό να ελέγξετε ότι όλοι οι χαρακτήρες καθώς και η κατάληξη της διεύθυνσής σας έχουν εισαχθεί σωστά. Σε περίπτωση που δεν θυμάστε την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που εισάγατε ή κάνατε κάποιο λάθος κατά την εισαγωγή, επικοινωνήστε μαζί μας Εδώ παρέχοντας τις ακόλουθες πληροφορίες: Αριθμός παραγγελίας (εάν υπάρχει), ημερομηνία αγοράς, ποσό αγοράς και τα 4 τελευταία ψηφία της πιστωτικής σας κάρτας, μέσω της οποίας πραγματοποιήθηκε η αγορά.

Εμείς θα εντοπίσουμε την παραγγελία για εσάς και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που εισάγατε κατά την παραγγελία και θα ενημερώσουμε ανάλογα την παραγγελία στο μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’ στον προσωπικό σας λογαριασμό.

Γιατί υπάρχουν προϊόντα για τα οποία ο αριθμός παρακολούθησης της παραγγελίας δεν έχει ενημερωθεί;

Δεν παρέχουν όλοι οι πωλητές αριθμό παρακολούθησης της παραγγελίας, ενώ υπάρχουν πωλητές που παρέχουν αριθμό παρακολούθησης ταχυδρομείων του εξωτερικού, συνεπώς η παρακολούθηση της παραγγελίας δεν είναι εφικτή στον ιστότοπο των Ελληνικών Ταχυδρομείων με τον αριθμό αυτό.

Σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τον εκτιμώμενο χρόνο παραλαβής, ο οποίος ενημερώνεται για όλα τα προϊόντα στο μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’.

Σε περίπτωση που ο εκτιμώμενος χρόνος παραλαβής έχει παρέλθει και το προϊόν δεν έχει παραληφθεί, επιλέξτε όσο το δυνατόν συντομότερα την επιλογή αναφοράς για ‘αποτυχία παραλαβής του προϊόντος’, που εμφανίζεται στο μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’ και περιμένετε την απάντησή μας.

Έλαβα μήνυμα από τον πωλητή ότι πρέπει να ολοκληρώσω την πληρωμή, αλλά η κάρτα μου με ενημερώνει ότι η πληρωμή έχει ολοκληρωθεί. Είναι όλα εντάξει με την παραγγελία μου;

Όταν πραγματοποιείτε παραγγελίες μέσω του Zipy όλες οι πληροφορίες της παραγγελίας περνούν από εμάς, συμπεριλαμβανομένης και της πληρωμής στην πλατφόρμα την οποία επιλέξατε για την αγορά σας, η οποία και τις μεταφέρει στον συγκεκριμένο πωλητή. Η διαδικασία αυτή μέχρι την παραλαβή της παραγγελίας από τον πωλητή, μπορεί να διαρκέσει ορισμένες μέρες, γεγονός φυσιολογικό. Υπάρχουν πωλητές που δεν περιμένουν μέχρι την παραλαβή της πληρωμής και στέλνουν αυτόματα το μήνυμα αυτό.

Οι εκτιμώμενοι χρόνοι παραλαβής των προϊόντων ενημερώνονται στο μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’ συνήθως εντός μίας εβδομάδας από την αγορά.

Έλαβα μήνυμα από τον πωλητή ότι δικαιούμαι πίστωση. Πότε και πώς θα λάβω την πίστωση;

Αφού ολοκληρωθεί η πίστωση από τον πωλητή, ενημερώνουμε το πιστωτικό ίδρυμα να πιστώσει την κάρτα με την οποία πραγματοποιήθηκε η αγορά. Το ίδιο το πιστωτικό ίδρυμα πραγματοποιεί την πίστωση, σύμφωνα με τον κύκλο μηνιαίων χρεώσεων σας και τουλάχιστον 10 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που σας ενημερώσαμε σχετικά με την πίστωση.

Θα μπορέσετε να δείτε την πίστωση στο αντίγραφο του λογαριασμού σας για τον αντίστοιχο μήνα.

Σε περιπτώσεις χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών - καθώς δεν υπάρχει κύκλος μηνιαίων χρεώσεων, η πίστωση θα πραγματοποιηθεί από το πιστωτικό ίδρυμα εντός 10 εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση που δεν έχετε πλέον την κάρτα, το πιστωτικό ίδρυμα θα επιστρέψει την πίστωση απευθείας στον τραπεζικό λογαριασμό του ιδιοκτήτη της κάρτας εντός 10 εργάσιμων ημερών.

Μόλις λάβετε μήνυμα σχετικά με πιστώσεις, ενημερώστε μας, Εδώ ώστε να βεβαιωθούμε ότι η πίστωση πραγματοποιήθηκε και να επιλύσουμε το θέμα με το πιστωτικό σας ίδρυμα.

Δεν βρήκα απάντηση στην ερώτησή μου εδώ.

Για ερωτήσεις σχετικά με παραγγελίες, μπείτε στον ιστότοπο χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον κωδικό σας. Μπορείτε να απευθύνετε ερώτηση απευθείας στον πωλητή από το μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’. Δεν σας απαντάει ο πωλητής; πατήστε εδώ

Προβλήματα με προϊόντα που έλαβα
Έλαβα ελαττωματικό προϊόν/προϊόν που δεν αντιστοιχεί με την περιγραφή. Τι πρέπει να κάνω;

Η διαχείριση των ελαττωματικών προϊόντων είναι δυνατή μόνον εφόσον ισχύει η Προστασία Καταναλωτή. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να μας ειδοποιήσετε για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζετε με το προϊόν αμέσως μόλις το παραλάβετε. Εάν λάβουμε καθυστερημένη ειδοποίηση για οποιοδήποτε ελαττωματικό προϊόν, η ζημιά θα θεωρηθεί ότι προκλήθηκε από τον αγοραστή.

Σε περιπτώσεις που το προϊόν παραληφθεί ελαττωματικό/ ή χωρίς να αντιστοιχεί στην περιγραφή, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ αμέσως μετά την παραλαβή του προϊόντος, σημειώνοντας τον αριθμό παραγγελίας και τον αριθμό του προϊόντος συμπεριλαμβάνοντας μία φωτογραφία ή σύνδεσμο σε βίντεο όπου το πρόβλημα στο προϊόν φαίνεται ξεκάθαρα.

Σε τέτοιες περιπτώσεις ζητούμε από τον πωλητή να καταβάλει αποζημίωση. Σε ορισμένες περιπτώσεις ο πωλητής μπορεί να απαιτήσει την επιστροφή του προϊόντος, ώστε να καταβάλει πλήρη αποζημίωση. Πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι, σύμφωνα με τους κανονισμούς των ιστότοπων στο εξωτερικό, σε περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων στον πωλητή, το κόστος της αποστολής επιβαρύνει αποκλειστικά τον αγοραστή.

Η πίστωση θα πραγματοποιηθεί όταν το προϊόν παραληφθεί από τον πωλητή.

Πώς επιστρέφουμε ένα προϊόν στον πωλητή;

Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε να επιστρέψετε προϊόν στον πωλητή, είναι σημαντικό να το κάνετε με τη βοήθειά μας και την συμμετοχή της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή. Η ορθή διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος που υπάγεται στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή είναι εφικτή μόνο για το διάστημα που η Υπηρεσία είναι ενεργή. Σε περίπτωση που ο πωλητής διαθέτει πολιτική επιστροφής προϊόντων, θα αποστείλει βεβαίωση σχετικά με την δυνατότητα επιστροφής του προϊόντος και στη συνέχεια ο πελάτης θα λάβει από εμάς μήνυμα, ότι μπορεί να αποστείλει το προϊόν, το οποίο θα περιλαμβάνει και την διεύθυνση αποστολής του.

Η αποστολή του προϊόντος θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός ολίγων ημερών από το μήνυμά μας σχετικά με αυτό το ζήτημα.

Μετά την αποστολή του προϊόντος, οφείλετε να μας αποστείλετε τον αριθμό παρακολούθησης από το Ταχυδρομείο. Εάν δεν συμπεριλάβετε τον αριθμό παρακολούθησης, η διαδικασία επιστροφής θα κλείσει χωρίς να λάβετε επιστροφή χρημάτων.

Η πίστωση θα πραγματοποιηθεί όταν το προϊόν παραληφθεί από τον πωλητή.

Σύμφωνα με τον κανονισμό ιστότοπων του εξωτερικού, σε περιπτώσεις επιστροφής προϊόντος, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον αγοραστή και κατά συνέπεια το ποσό αυτό δεν θα επιστραφεί στον αγοραστή.

Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας εδώ σημειώνοντας τον αριθμό παραγγελίας και τον αριθμό του προϊόντος συμπεριλαμβάνοντας μία φωτογραφία ή σύνδεσμο σε βίντεο όπου το πρόβλημα στο προϊόν φαίνεται ξεκάθαρα.

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν και να το αντικαταστήσω με κάποιο άλλο από τον πωλητή;

Σας συστήνουμε να επιστρέψετε προϊόντα στον πωλητή ζητώντας επιστροφή χρημάτων και όχι αντικατάσταση με άλλα προϊόντα. Ο λόγος είναι ότι τα άλλα προϊόντα δεν υπάγονται στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή οπότε σε περίπτωση που υπάρχουν καθυστερήσεις ή προβλήματα με την αποστολή του προϊόντος που αντικατέστησε το αρχικό, δεν θα μπορέσουμε να απαιτήσουμε επιστροφή χρημάτων από την υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή.

Συνεπώς σας προτείνουμε να επιστρέψετε το προϊόν μόνο για να λάβετε τα χρήματά σας πίσω. Αφού σας επιστραφεί το ποσό, μπορείτε να παραγγείλετε το επιθυμητό προϊόν εκ νέου.

Δεν βρήκα απάντηση στην ερώτησή μου εδώ.

Για ερωτήσεις σχετικά με παραγγελίες, μπείτε στον ιστότοπο χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον κωδικό σας. Μπορείτε να απευθύνετε ερώτηση απευθείας στον πωλητή από το μενού ‘Οι Παραγγελίες μου’. Δεν σας απαντάει ο πωλητής; πατήστε εδώ

Ερώτηση που δεν αφορά στην παραγγελία

Σε περίπτωση που η ερώτηση αφορά στην διαδικασία παραγγελίας από τον ιστότοπό μας, παρακαλούμε επιλέξτε μία από τις παραπάνω επιλογές, αλλιώς πατήστε εδώ